Hogyan lehet kedved leszokni a dohányzásról. Megfáztam, amikor abbahagytam a dohányzást


Akinek elege van a füstölgésből, és szeretne végre megszabadulni káros szenvedélyétől, kipróbálhatja az ún.

hogyan lehet kedved leszokni a dohányzásról milyen nagyszerű élni a dohányzásról való leszokással

Ha Ön is szeretné abbahagyni a dohányzást, csak követnie kell a 10 lépcsős programot. Ezeket látta már? Eltiltotta a meccseitől Ronaldo az édesanyját: ezért 1. A nikotin nagyon alattomos, olyan komoly függőséget képes okozni, aminek leküzdéséhez óriási akaraterőre van szükség.

Ám egy kis önismeret sem árt! Kérdezze meg magától, hogy miért is szokott rá a dohányzásra, milyen szituációban gyújt rá?

Szokjon le a dohányzásról 10 lépésben! - Blikk

Vagy csak azért, mert a többiek is ezt teszik? Ha már tisztában van vele, milyen helyzetekben nyúl cigaretta után, akkor mentálisan felkészülhet és kereshet alternatívát.

Minél határozottabb, annál valószínűbb a siker! Számos érv szól a dohányzás abbahagyása mellett.

Megkeresni

Elsősorban egészségügyi okok: a dohányzás árt a tüdőnek, ereknek, bőrnek, csökkenti a teljesítőképességet. Ráadásul még fizet is érte?

Mindezt tartsa észben és könnyebb lesz tartania magát elhatározásához. Ha abbahagyja a dohányzást, keressen helyette valami egészséges kárpótlást! Az első hetekben segíthetnek a nikotintartalmú leszokást segítő készítmények.

Hagyd abba a dohányzást!

Hosszú távon azonban a kitartó sportok jelentenek alternatívát. A sport megnyugtat, ellazít, jó kedvre derít és növeli az állóképességet. A dohányzásról való leszokás elhatározása mindenképpen nagyszerű dolog! Ossza meg másokkal! Ez két szempontból is jó: ha már elmondta, csak azért is úgy érzi majd, hogy meg kell mutatnia, hogy igenis sikerül!

Lássuk, milyen tünetekre számíthatsz, ha végleg felhagysz a dohányzással:

Másrészt így számíthat a családja, a barátai, az ismerősök és a kollégák támogatására. Ne legyen pesszimista, és csak arra gondoljon, hogy úgyis sikerülni fog! Jelölje be a naptárba nemdohányzó életének első napját! Az elhatározás napjától legfeljebb két hét múlva következő napot válasszon!

hogyan lehet kedved leszokni a dohányzásról gyógyszer a dohányzásról való leszokás után

A legjobb, ha ez a nap egy stresszmentes hétvégére esik. Ha viszont főként a szabadidejében dohányzott, akkor válasszon inkább egy hétköznapot!

  • A es, es hazai lakosság alig fele rendelkezik megtakarítással időskorára, miközben csaknem 80 százaléka szinte biztos abban, hogy a nyugdíja nem lesz elég a megélhetésre — erre mutat rá a Generali X generációs magyarok körében végzett kutatása.
  • Ez az ábra elveszi a kedved a dohányzástól - Haszon
  • Dohányzás utáni fejfájás okai
  • Dohányzás és piócaterápia
  • Leszokni a dohányzásról 2 rész

Jegyezze fel a naptárban azt a napot is, amikor megszületett az elhatározása! Mondogassa magának: A dohányzásról való leszokás a legegyszerűbb dolog, amit valaha meg kellett oldanom. Ha az autóban szokott dohányozni, járjon inkább kerékpárral, gyalog vagy tömegközlekedési eszközzel munkába! Ha evés után szokott rágyújtani, keljen fel időben az asztaltól! Kerülje a füstös szórakozóhelyeket!

Előszöris szeretném megköszönni a rengeteg like-ot és hozzászólást a tegnapi munkakezdésem kapcsán. Jó hog szükség van rám.

A kezdeti lelkesedés sokszor alábbhagyhat. Ezért tartsa szem előtt a céljait! Ne töprengjen a nehézségeken!

Ha nehezen megy a leszokás, hívd segítségül az elektromos cigit!

Gondoljon a sikerre és az elismerésre, amiért sikerült leszoknia! Könnyen előfordulhat visszaesés, ez teljesen normális.

hogyan lehet kedved leszokni a dohányzásról akar-e mindenki leszokni a dohányzásról

Emiatt ne ostorozza magát! Fontos, hogy tovább tudjon lépni, és ne gondolja azt, hogy ha már elszívott egy szálat, úgyis mindegy és jöhet a következő! Semmi hogyan lehet kedved leszokni a dohányzásról veszve!

Újra gyűjtsön erőt, gondoljon arra, hogy milyen jó úton jár és folytassa! Sajnos igaz az, hogy a legtöbb volt dohányos felszed néhány kilót átlagosan kettőt-ötötmiután abbahagyta a dohányzást.

A dohányzás már rövidtávon érzékelteti káros hatásait romló sporteredmények, megemelkedett anyagi kiadások, elszíneződött ujjak, idő előtti őszülés és kopaszodás, rossz lehelet, köhögés, légzési zavarok. Évek során pedig ezek a hatások csak fokozódnak, sőt nagyon sok esetben betegségek alakulnak ki. A dohányfüstben levő egészségkárosító anyagoknak nincs biztonságos szintje: nincs olyan kis mennyiségük, aminek a belégzése ne lenne ártalmas.

De mi ennek az oka? A nikotin fokozza a szervezet energiafelhasználását. A dohányzás abbahagyása után sokkal élvezhetőbbek lesznek az ételek, italok ízei. Az evés hasonlóan a dohányzáshoz stresszoldó is lehet. A legjobb módja a súlyfelesleg elkerülésének, ha gondosan megválogatja, milyen ételeket fogyaszt. Sok friss gyümölcs és zöldség, tejtermékek kerüljenek étrendjébe. Rendszeresen fogyasszon halat!

bben.hu - Nem dohányzó életmód előnyei

Húst csak mértékkel! Leszokni a dohányzásról nem kis teljesítmény! Jutalmazza meg magát valamivel, amit szeret, nézze meg otthon kedvenc filmjét, vásárolgasson, stb. Semmiképp ne evéssel vagy alkohollal jutalmazza magát, nehogy egyik függőségből a másikba essen! Szuper akciókkal vár az új Rossmann akciós újság!

hogyan lehet kedved leszokni a dohányzásról leszokni a dohányzásról nyaraláskor

Nagytakarítást tervezünk? Vagy éppen külsőnket frissítenénk fel a nyári szezonra? Olcsóbban vennénk baba termékeket? A Rossmann legfrissebb akciós újságjával kedvezményesen beszerezhetjük mindazt, amire szükségünk van!

Legyen szó különféle száj- haj- és testápolási termékekről, parfümökről, higiéniás termékekről, tisztítószerekről vagy vitaminkészítményekről, akár százalékos kedvezménnyel vihetjük most ezeket haza.

hogyan lehet kedved leszokni a dohányzásról nehéz leszokni a dohányzásról szóló véleményekről

Extra ajánló.