A gondolkodás ereje hogyan lehet leszokni a dohányzásról. Hogyan lehet a gondolkodás erejével leszokni a dohányzásról - bben.hu


a gondolkodás ereje hogyan lehet leszokni a dohányzásról

Dohányzásról leszokás Nincsenek megjegyzések Sokféleképpen le lehet szokni a dohányzásról. A dohányzásról leszokás választásának gazdagsága mindenképp előnyös lehet annak, aki le szeretne szokni.

Mit tehet azért, hogy könnyebb legyen a leszokás?

Azonban mégsem olyan könnyű leszokni. Miért van ez? A dohányzásról leszokást több körülmény is nehezíti A legfontosabb nehézséget talán a nikotin megvonási tünetek jelentkezése okozza.

A korábban megszokott nikotin után ugyanis a szervezet hiányolja nikotint, és ez jellegzetes megvonási tünetekben nyilvánul meg.

Hogyan tudok leszokni a dohányzásról? - Sadhguru

Nyugtalan, türelmetlen lesz a leszokni akaró dohányos. Romlik a koncentráló képessége. Fejfájás, alvászavar is jelentkezhet.

Hogyan tudok leszokni a dohányzásról? - Sadhguru leszokni a dohányzásról és a köhögés súlyosbodott

Valamint székrekedés és egyéb gyomor és bélrendszeri panaszok is tapasztalhatók. Amint kiürül a szervezetből a nikotin, megszűnnek az elvonási tünetek.

a gondolkodás ereje hogyan lehet leszokni a dohányzásról

Ez az időszak a leszokni akaró dohányos egyéni sajátosságaitól függően néhány naptól néhány hétig is terjedhet. Ahogy telik az idő egyre inkább csökkennek ezek a tünetek.

  • Hogyan szokjak le a dohányzásról? | Harmónia Centrum Blog
  • Video reklám a dohányzás ellen
  • A gondolkodás ereje, hogyan lehet leszokni a dohányzásról - bben.hu

Az is lehet azonban, hogy váltakozó erősséggel jelentkeznek, és kedvezőbb időszakot fokozódó nikotinéhség követ. Ez azonban amilyen hirtelen jött, olyan hirtelen el is múlhat. Ezt az időszakot nem könnyű kibírni anélkül, hogy mégis ne gyújtson rá újra.

A dohányzásról leszokást több körülmény is nehezíti

Ha viszont sikerül ezen az időszakon túljutni anélkül, hogy a gondolkodás ereje hogyan lehet leszokni a dohányzásról, akkor már sokkal jobb az esélye a tényleges leszokásnak. Mit tehet azért, hogy könnyebb legyen a leszokás?

a gondolkodás ereje hogyan lehet leszokni a dohányzásról

Határozza el, hogy le szeretne szokni, és készüljön fel tudatosan a dohányzásról való leszokásra. Hogyan szokjon le a dohányzásról? Tisztázza magában, hogy miért szeretné letenni a cigit. Ha pontosan tudja, hogy miért akarja abbahagyni a dohányzást, akkor ez a célja is segíteni fogja majd azokban a pillanatokban, amikor jelentkeznek a nikotinelvonási tünetek, és talán határozott célja nélkül könnyebben meginogna.

Gondoljon arra is, hogy megtakarítja az eddig cigarettára elköltött pénzt.

a gondolkodás ereje hogyan lehet leszokni a dohányzásról

Az is jó érzés lesz, hogy saját egészsége mellett a környezetében élőknek sem kell ezután majd szenvedniük cigarettája füstjétől. További előnyei is lesznek a dohányzásról való leszokásának. Nem lesz a cigarettától állandóan büdös a szája és a ruhája sem.

a gondolkodás ereje hogyan lehet leszokni a dohányzásról

A lakás sem lesz állandóan telefüstölve a cigivel. Sokkal jobban fogja majd érezni az ételek ízét is, és köhögni is sokkal kevesebbet kell majd. Azért is érdemes lehet letenni a cigit, hogy könnyebben fel tudjon menni a lépcsőn. Döntse el, hogy mikortól fogja kezdeni a leszokást.

Hogyan lehet a gondolkodás erejével leszokni a dohányzásról - bben.hu

Hagyjon időt magának. A legnagyobb esélye akkor lesz a leszokásnak, ha egy olyan nyugodt időszakot választ leszokása kezdetének, amikor kevés stressz éri. Nagyon jó lehet például a szabadsága alatt elkezdeni a leszokást. Azért, mert ekkor nem kell rohannia, és nem is találkozik azokkal az emberekkel, akik dohányoznak a környezetében, és dohányosként ismerik Önt is.

a gondolkodás ereje hogyan lehet leszokni a dohányzásról

Az is segít azonban, ha a leszokás első napjaiban sok mindennel lefoglalja magát, és nem ér rá azon gondolkodni, hogy most akkor mégis milyen jó lenne rágyújtani egy cigarettára.

Sokat segít az is, ha eltereli a gondolatait a cigiről. Ehhez pedig sokaknak a sűrű program lehet az egyik legjobb módszer. Minden dohányzásra utaló dolgot — hamutálat, öngyújtót — tüntessen el a környezetéből, és még azzal is segítse a sikeres leszokást, hogy kitakarítja az autóját, lakását, kimossa a ruháit. Azért, hogy még a szagát se érezze a cigarettának.

Tíz lépés az élet - konkrét tanácsok a dohányzásról való leszokáshoz | ausztriakalauz.hu

Még nagyobb esélye lesz a leszokásnak, ha talál valakit az ismeretségi köréből, akivel együtt szokhat le a cigiről. A leszokás során tűzzön ki magának rövid időszakokat, amelyek alatt, ha nem gyújt rá, akkor megjutalmazza magát valami olyan dologgal, ami kedves Önnek, amit szeret.

Például, ha szabadsága ideje alatt kezdi a leszokást, akkor elmegy egy kiadós túrúra, egy kirándulásra, ha egyébként szeret túrázni. Az is segítheti a leszokását, ha a cigarettára gyújtás helyett valamilyen más elfoglaltságot talál magának. Lehet ez például a futás, biciklizés vagy a túrázás akkor, ha szeret mozogni. Ha azonban nem szeret egyedül mozogni, hanem inkább valamilyen csoportos elfoglaltságra vágyik, akkor elkezdhet járni egy edzőterembe is a környéken.

Vagy beiratkozhat táncórára vagy akár jógaórára is, ha szeret táncolni vagy jógázni. Legfontosabb az, hogy olyan valamit válasszon, amit szívesen csinál, mert ezt nem fogja hamarabb megunni, mint ahogy leszokna a cigiről. Egyedül tényleg embert próbáló dolog lehet sokaknak leszokni. Ezért, ha Ön is úgy érzi, hogy nem lesz elég kitartása a leszokáshoz, akkor több lehetősége is van.